20 sie 2013

Szanowna Pani Prezes!

Jestem klientem salonu  Opel Dixi-Car w Raszynie i  przed tygodniem odebrałem u Państwa Zafirę.

Chciałem pogratulować Państwu poziomu obsługi klienta jaki reprezentuje Pan Łukasz Sosiński, który przeprowadził całą transakcję. Muszę nadmienić, że zaliczam się do tzw. "trudnych klientów", co wynika m.in. z faktu, że od blisko 25 lat moja praca związana jest z motoryzacją, w tym również z procesem sprzedaży samochodów.

Najistotniejszym jest fakt, że kupiłem samochód, którego nie brałem pod uwagę przy wstępnej selekcji. W grę wchodziły samochody z trzech innych, konkurencyjnych marek.

Po pierwszej wizycie w Państwa siedzibie w Raszynie i zapoznaniu się z parametrami Zafiry stwierdziłem, że nie jest to samochód dla mnie. Decydujący wpływ na dalszy bieg wydarzeń miało profesjonalne zachowanie Pana Łukasza, czyli telefon do klienta po złożeniu oferty (od konkurencji czasami trudno było uzyskać ofertę) i przekonywanie mnie do zakupu.

Dzisiejszy e-mail od Pana Łukasza "wymusił" podzielenie się z Panią moimi uwagami. Otóż zadał on pytanie, którego handlowcy unikają jak ognia - "Jak sprawuje się kupiony samochód". Z reguły handlowiec kończy, a wręcz unika kontaktu z klientem, który wyjechał z salonu w obawie przed ewentualnymi narzekaniami klienta w stylu " co Pan mi sprzedał" czy też "miało być tak pięknie".

Serdecznie pozdrawiam i życzę dużego grona zadowolonych klientów.


(prawie) szczęśliwy posiadacz Opla Zafiry

80 komentarzy:

  1. Kupilam w Raszynie uzywany samochod, p. Michal był bardzo pomocny, odpowiadał na wszystkie pytania, cierpliwie wyjaśniał i składał kolejne propozycje – dotyczy posta:

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja opinia o Dixi-Car - serwis lokalizował przyczyne że paliła się żółta lampka na desce i były spadki mocy silnika (1.3 diesel). Trwało to łącznie 3 godziny i kosztowało 300 pln. Podobno wymienili kostkę w bliżej mi nieznanym miejscu pod maską, która powodowała zakłucenia bo byłw niej biały proszek. Samochód był sprowadzany z Holandii. W serwisie nieautoryzowanym na Woli powiedzieli żebym jechał do ASO, chociaż dotychczas nie korzystałem z serwisu autoryzowanego. W Dixi jest duża poczekalnia, co do ceny sam nie wiem, czy zapłaciłem za dużo. Ktoś podpowie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostrzygli Cię jak owcę 300 zł za wymianę kostki hihii, toć to bandytyzm w biały dzień. kolego było podjechać do jakiegoś serwisu mechanika, który warsztat swój reklamuje swoim nazwiskiem. Do autoryzowanych się jeździ jak auto jest na gwarancji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj anonimowy że płaci się zawsze za wiedze a nie za wykonaną pracę.Lepiej wydać 300 zł i fura jest sprawna niż jezdzic po kilku garażach,wydać finalnie dużo więcej.

      Usuń

  4. A ja kupiłem części w sklepie internetowym Dixi-Car. Nie wiem jak oni to robią, ale wczoraj rano zakupiłem części do mojego auta Opel, a dziś rano dostarczył kurier do domu, przesyłka iście ekspresowa, takiego tempa nie ma nawet w sklepach motoryzacyjnych. Transakcja przebiegła pomyślnie, nic dodać, nic ująć. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Dixi-Car obsługa miła, profesjonalna, pracownicy cierpliwie wyjaśniają wszystkie pytania-znają się na rzeczy. Będę polecał z dużą przyjemnością dealera Opla swoim znajomym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon Dixi-Car w Raszynie wybraliśmy z żoną zupełnie przypadkowo w internecie.
      Pani Beata Tomaszewska zajęła się nami od razu po wejściu do salonu.
      To osoba bardzo fachowa, kompetentna i świetnie potrafiła doradzić (zaproponowała nam samochód, który kupiliśmy) i zorganizować cały zakup (w tym sprzedaż naszego używanego Opla i kredyt) w ciągu
      2-ch dni.
      Nie ukrywam, że byliśmy zaskoczeni i zdziwieni tak miłą, szczerą i życzliwą obsługą przez panią Tomaszewską.
      Chcę jeszcze podkreslić miłą i życzliwą obsługę przez p.Ewę Chrzanowską.
      Z samochodu oczywiście jesteśmy bardzo zadowoleni.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Wizyta w serwisie Dixi-Car w Raszynie
      Mam okazję porównać działanie Waszego serwisu z byłym serwisem z ul. Mangalii 2. Mogę tylko wyrazić żal, że dopiero teraz korzystam z usług
      Dixi-Car, ale mam taki dziwny zwyczaj, że z zasady pozostaję wierny instytucji, w której nabyłem samochód. Szczególnie wyrozumiały i
      przyjazny stosunek do klienta prezentuje p. Sławomir WODZYŃSKI, przez którego miałem przyjemność być obsługiwanym.

      Dwie sprawy nie mogły by załatwione, gdyż sygnalizowane objawy nie wystąpiły podczas wizyty w serwisie.
      Jednak kierownik BOK zaproponował dalszy tok postępowania w tych sprawach, który uznałem za optymalny.

      Była to moja pierwsza wizyta w Dixi-Car, stąd moje ewentualne inne uwagi mogłyby być zbyt fragmentaryczne i nie do końca obiektywne.

      Usuń
  7. W serwisie Dixi-Car koszt naprawy został uzgodniony i doradca pytał o zgodę na każdy element usługi. Koszt serwisu jest stosunkowo niski i napewno będę w przyszłości korzystał z usług autoryzowanego serwisu Dixi-Car(w Raszynie.
    Samochód był bardzo szybko przygotowany (+)
    Doradca wyszedł aby przekazać samochód i odpowiedział na pytania dotyczące sprawności samochodu, następnych przeglądów i możliwości zakupu dodatkowego wyposażenia
    Jestem w 100% zadowolony.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie moja wizyta nie wynikała z korzystaniem z serwisu Dixi-Car, lecz z zakupem nowego samochodu, chciałabym wyrazić swoja opinię dotyczącą w salonie OPLA w Raszynie.
      Jesteśmy wspólnie z mężem całkowicie zadowoleni z obsługi pracowników a w szczególności p. Marcina Hoffmana, który bezpośrednio realizował nasze zamówienie na nowy samochód. Z przyjemnością będziemy polecać Państwa usługi.

      Usuń
  8. W salonie Dixi-Car w Raszynie kupiłem przecudne auto Opel MOKKA.Obsługa była miła, profesjonalna, pracownicy cierpliwie wyjaśniali wszystkie pytania - znają się na rzeczy. Z przyjemnością będę polecał salon Dixi -Car swoim znajomym i nie tylko ....., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W salonie Dixi-Car w Raszynie kupiliśmy auto Opel ASTRA.
    Chcielibyśmy podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za profesjonalne doradztwo oraz miłą obsługę. Byliśmy w kilku salonach konkurencyjnych marek, ale dopiero Pańskie zaangażowanie przekonało nas, iż warto zdecydować się na zakup samochodu w Dixi-Car. Pomógł nam Pan wybrać świetne auto, i jestem w 100% zadowolona ze swoje Astry. Według mnie, Pana podejście do klienta jest bez zarzutu, i z przyjemnością będę promowała Dixi - Car wśród znajomych.
    Pozdrawiamy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu moim i żony chcielibyśmy podziękować za niesamowicie miłą i profesjonalną obsługę w Państwa salonie Dixi-Car w Raszynie.
      Zakup samochodu Opel, pomimo dzielącej nas dużej odległości ( ponad 300km)okazał się bardzo szybki i przyjemny.
      Pan Łukasz Sosiński, wykazał się wielkim profesjonalizmem i życzliwością.
      Cały czas byłem informowany o postępach w procesie zakupu samochodu oraz czynnościach jakie mam wykonać w poszczególnych etapach zakupu auta, a na wszelkie pytania i wątpliwości zawsze uzyskałem rzeczowe odpowiedzi. Pan Łukasz nierzadko znalazł czas na rozmowę w godzinach po zamknięciu salonu, co nas mile zaskoczyło.
      Osobne podziękowania chciałbym przekazać również Pani Kindze Strzeleckiej, za miłą, profesjonalną i szybką obsługę leasingu oraz Pani Agnieszce Szymańskiej za odpowiednie dobranie pakietu ubezpieczenia dla naszych potrzeb.
      Zakup auta w Państwa salonie dzięki takim pracownikom to czysta przyjemność i jeśli tylko będziemy poszukiwali nowego auta, to w pierwszej kolejności wrócimy do Państwa. Z przyjemnością będziemy polecali auta Opel i salon samochodowy Dixi-Car naszym znajomym.
      Pozdrawiam,
      Zadowolony klient

      Usuń
    2. Czytając te wszystkie komentarze dochodzę do wniosku, że to standard, a nie przypadek.

      DIXI CAR- Raszyn

      Konsultant ds Sprzedaży Samochodów Nowych - Pan Łukasz Sosiński

      Dziękuję serdecznie za całokształt Pana pomocy w procesie wyboru, zakupu i odbioru nowego samochodu m-ki Opel Zafira w Państwa salonie.

      Pana profesjonalna pomoc spowodowała , że zdecydowałem się na zakup nowego samochodu ( chociaż w planie miałem zakup używanej Zafiry w Państwa Salonie ) , a życzliwość i wiedza techniczna o Marce Opel często wykraczała poza ramę służbowych obowiązków "handlowca".

      Taka rzetelna i miła obsługa przez Pana Łukasza Sosińskiego na pewno powoduje ( tak jak u mnie ), że wielu Klientów Salonu pozostanie lojalnymi wobec Marki oraz Delera Dixi Car.

      PS. Samochodem jeżdżę już tydzień i jestem z niego bardzo zadowolony - a nawet dumny , że taki model Opla kupiłem

      Usuń
  10. Panie Łukaszu,
    Chcieliśmy podziękować za pomoc w wyborze samochodu - przyznamy się teraz, że Opel Meriva nie był naszym faworytem od początku procesu poszukiwania nowego auta. Ale wizyta w salonie Dixi-Car Pana podejście do naszych pytań i rozterek pomogła nam podjąć decyzję. Jesteśmy wdzięczni za dużą elastyczność, kontaktowość i uczciwość w procesie zakupu.

    Auto spisuje się znakomicie, zaczynamy też powoli doceniać konstrukcję tylnych drzwi- dzieci zachwycone, więc nie mamy na co narzekać.... choć wyłączyliśmy raport chwilowego spalania benzyny, bo to okropny stres... :-)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystałem ze sklepu internetowego. Coś fantastycznego! Błyskawicznie załatwiona sprawa. Super kontakt. Wszystkie informacje dotyczące przesyłki właściwie on-line. No i gratisy - zupełny szok w tych czasach samemu obiecać gratis i spełnić obietnicę. Polecam całym sercem. Dał bym MEDAL

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekaw jestem ile osób stoi za tymi komentarzami bo dla mnie salon w Raszynie to dragedia a samochód przed zakupem trzeba sprawdzić bo to są oszuści piszą że jest sprawdzony a jak się pojedzie do rzeczoznawcy to dopiero widać jakie ma wady nawet piszą o 3 miesięcznej gwarancji gdzie przysługuje 6 m rękojmi dla mnie to oszuści

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy nowych samochodach też pomocny jest rzeczoznawca.

      Usuń
  13. Zgodnie z Państwa sugestią aby wymienić olej po 3 tyś. km. postanowiliśmy skorzystać z usługi firmy Dixi-Car w Raszynie. Decydując się na ponowny zakup samochodu marki Opel w Waszej Firmie kierowaliśmy się dobrą opinią jaką darzą Was klienci w internecie i przyjaciele, którzy wcześniej korzystali z Państwa usług. Wymiana oleju została dokonana sprawnie a przedstawiciel Waszej firmy był bardzo uprzejmy i kompetentny. Oczywiście wszystkie kolejne czynności związane z techniczną obsługą naszego pojazdu będą powierzone Państwa Firmie Dixi-Car.

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy Państwa ! Powinniśmy z żoną napisać o Was bardzo dużo i bardzo dobrze, ale skupimy się na najważniejszych sprawach i napiszemy bardzo dobrze, ale konkretnie. W lutym br. roku podjęliśmy decyzję o zakupie nowego samochodu marki Opel. Mieszkamy w Skierniewicach (jest salon Opla), ale zdecydowaliśmy się na kilka wizyt w innych salonach między Łodzią a Warszawą. Przekonaliśmy się, że warto było poświęcić wiele godzin jazdy po różnych salonach Opla, ponieważ wyciągnęliśmy wiele ciekawych wniosków, między innymi: mała wiedza niektórych sprzedawców na temat konkretnego modelu samochodu, brak zainteresowania potencjalnym klientem obecnym w salonie. Z Dixi-Car rozpoczęliśmy rozmowy telefoniczne z Panią Beatą Tomaszewską, która miło i sympatycznie odpowiadała na nasze pytania. Po kilku rozmowach Naszym Opiekunem, jeżeli tak można nazwać - został Pan Łukasz Sosiński i był to strzał w tzw. 10 !!! Następnie było spotkanie w Raszynie z Panem Łukaszem.
    Później byliśmy w kilku innych salonach Opla. Z każdej wizyty u innych dealerów rosło w nas przekonanie, że jednak najlepsze warunki kupna mamy w Dixi-Car, jest profesjonalna obsługa przez Pana Łukasza, wspaniałe doradztwo, na miejscu jest możliwość załatwienia kredytu i ubezpieczenia samochodu (bardzo miła Pani Ewa Chrzanowska), po prostu wszystko nam się podobało. I zapadła decyzja, że kupujemy oczywiście w Dixi-Car. Kolejne spotkanie z profesjonalistą - z Panem Łukaszem, wybór samochodu, kilka maili i telefonów i jest Opel Astra do odbioru !!! W dniu 8 maja br.
    szczęśliwi i uśmiechnięci wróciliśmy do Skierniewic nowym Oplem !!!
    Zakup w salonie Dixi-Car był dla nas wielką przyjemnością, życzymy wszystkim klientom, aby spotkali takich ludzi jak Pani Tomaszewska, Pani Chrzanowska i oczywiście Pan Łukasz Sosiński !!! Wiele razy załatwiałem różne sprawy w urzędach państwowych, przedsiębiorstwach, firmach prywatnych i oczywiście bywało różnie, ale to co spotkaliśmy w Państwa salonie - to jest to co powinno być - tak powinien być obsługiwany każdy !!! Dziękujemy serdecznie !!! Pozdrawiamy wszystkich pracowników Dixi-Car i życzymy wielu sukcesów, Panu Łukaszowi premii, awansu - bo mu się należy - jest miłym, sympatycznym i wspaniałym facetem, a Prezesowi
    - życzymy więcej takich Panów Łukaszów !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam żadnych uwag do salonu opla w Raszynie. Jestem całkowicie zadowolony z usługi. Tą drogą chciałbym przekazać podziękowanie doradcy salonu sprzedaży p.Piotrowi Damaziakowi, który obsługując nas wykazał się pełnym profesjonalizmem i dużą wiedzą na temat sprzedawanego nam samochodu opel Meriva. Zaznaczam, że wybrałem salon Dixi-Car ze względu na to, że zaraz po wejściu do salonu zostałem zauważony, czego nie mogę powiedzieć o innych salonach, które odwiedziłem wcześniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Składam p.Marcinowi Hoffmanowi z salonu Dixi-Car w Raszynie serdeczne podziękowania za doradztwo w zakupie samochodu opel Corsa oraz za bardzo dobry kontakt z klientem.
    Zadowolona klientka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zainteresowanie się moją wizytą. Współpracuje z Dixi-Car od ponad trzech lat. Nie tylko w Raszynie, ale i w Radomiu.
    Wizyta była przygotowana bardzo dobrze i usługa wykonana była zgodnie ze zleceniem i oczekiwaniem.
    Jestem całkowicie zadowolony z wizyty w Dixi-Car.
    W związku z tym, że jestem zadowolony z państwa usług , kontynuuje współpracę od ponad trzech lat w pełnym zakresie od kupna samochodu, serwisowania, poprzez wymianę i hotelowanie kół. Przy każdej okazji polecam firmę Dixi-Car znajomym i firmom z którymi współpracuje.
    Dziękuję za profesjonalną obsługę w państwa firmie, nie tylko tą ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam

    Na początek wyjaśnię, że użytkuję Insignię i serwisuję w Dixi-Car.
    Na wszystkie pytania odpowiadam TAK, jestem bardzo zadowolony z usług serwisu w Raszynie.
    Szczególnie słowa uznania dla Pana Sławka z obsługi serwisu za bardzo sprawne załatwienie mojego problemu.
    Nie zgodził się, żeby technik dokończył jakąś pracę (poza rozkładem) więc nie musiałem czekać.
    Profesjonalnie wyjaśnił co się dzieje w samochodzie i co było zrobione.
    I tak jest za każdym razem, gdy jestem u Państwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z OBSŁUGI I SERWISU DIXI-CAR W RASZYNIE. SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA DLA PANI KINGI - NIE MAM SUGESTII, GDYŻ TRUDNO PRÓBOWAĆ ZMIENIĆ COŚ CO DZIAŁA NA PRZYSŁOWIOWĄ PIĄTKĘ.
    POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  20. TAK TRZYMAĆ!!! Pracownicy nastawieni na pomoc klientowi bez naciągania i to się liczy, rzeczowe rozmowy doradztwo bez podtekstów. Dlatego wolę przyjeżdżać do Was niż do innych dealerów. Pozdrawiam załogę i życzę wszystkiego naj....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio nabyłam Opla Mokkę - maj 2015 w Salonie Dixi-Car Raszyn Obsługiwana byłam przez Pana Łukasza Sosińskiego. Od pierwszego momentu był mi bardzo pomocny. W styczniu pomógł mi skonfigurować model. Wykazał się ogromną wiedza w tym zakresie oraz w sposób bardzo czytelny odpowiadał na pytania i przekazywał informacje kompletne związane z zakupem nowego samochodu. Jego kompetencja, talent i takt doprowadziły do złożenia zamówienia w Dixi-Car. Na bieżąco byłam informowana prze P. Łukasza Sosińskiego o postępie prac związanych z realizacją mojego zamówienia. Samochód przybył do salonu w określonym przez Pana Łukasza Sosińskiego terminie. Odebrałam samochód na początku maja 2015 r. Wszystkie formalności wykonałam w Salonie - przygotowane przez Pana Łukasza Sosińskiego. Jego profesjonalizm, zaangażowanie oraz wyjątkowy talent do kontaktu z Klientem spowodowały, że wyjechałam kolejnym samochodem z Salonu. Obsługa ze strony pozostałych służb (leasing, ubezpieczenia, przygoto wanie samochodu do sprzedaży itp. ) również jest bez zarzutu. Myślę że zaangażowanie Pana Łukasza Sosińskiego spowodowało że te wszystkie czynności przebiegły bez komplikacji. Na koniec Pan Łukasz Sosiński cierpliwie i z dużą wiedzą zapoznał mnie z nowym pojazdem. Pogratulować wyboru Pracownika w dziale sprzedaży. Pan Łukasz Sosiński myślę że zasługuje na najwyższą ocenę w rankingu super sprzedawca!
    Kompetentny, utalentowany z ogromna kulturą osobistą, cierpliwie i z ogromną wiedzą w tym zakresie odpowiadający na moje pytania w trakcie transakcji Panie Łukaszu! Bardzo Dziękuję !
    A Firmy GRATULUJĘ! Świetny Pracownik Tak trzymać Z nadzieją na tylko pozytywne kontakty Pozdrawiam Zadowolna Klientka



    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry
    Chciałbym razem z zona bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, Służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki na pewno skierujemy do Dixi_Car Raszyn.

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałbym bardzo podziekować panu Bartoszi - takich doradców to szukać ze świecą. niesamowita wiedza i energia. Mimo ciężkiej sytuacji jaką jest szkoda komunikacyjna wyszłam z serwisu zadowolona, dostałam darmowy pojazd zastępczy. Wszystko załatwione szybko i perfekcyjnie. Likwidacja szkód na super poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  24. W serwisie Opel Dixi-Car byłem drugi raz. Wszystko było wykonane na najwyższym poziomie. Z przyjemnością pojadę na następny przegląd do Dixi-Car.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko się zgadza. W salonie Dixi-Car jest miła i kompetentna obsługa-wyczerpujące informacje. Szybki serwis. Możliwość oczekiwania na miejscu do czasu zakończenia serwisu - przy pysznej kawie. Firma godna polecenia.
    Pozdrawiam,
    Zadowolony klient

    OdpowiedzUsuń
  26. Poważne podejście do usterki, której objawów nie udało się wywołać w serwisie.Na podstawie opisu objawów został zdiagnozowany problem oraz wykonane wszelkie czynności, których celem było usunięcie usterki. Pracownik przekazał też informacje o sposobie postępowania, gdyby problem pojawił się ponownie.
    Serwis Dixi-Car jest na profesjonalnym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  27. W Dixi-Car jak zawsze bardzo miła i rzetelna obsługa. Usługa wykonana fachowo i profesjonalnie, konkretnie i według wcześniejszych ustaleń. Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Profesjonalizm w salonie Dixi-Car, doradcy-orientacja na klienta

    OdpowiedzUsuń
  29. Miła obsługa klienta,kultura personelu ~ wszystko sprawnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłe zaskoczenie. W porównaniu do innych serwisów w Dixi- Car jest sprawny kontakt telefoniczny. Miła obsługa, tanie umycie samochodu i szybki serwis. Super, tak trzymać.
    Zadowolony klient

    OdpowiedzUsuń
  31. właściwe traktowanie klienta-przystępne ceny-przypominanie wcześniej o przeglądzie-telefon po usłudze sprawdzający poziom satysfakcji z obsługi-nie mam poczucia straty po wydaniu pieniędzy w Dixi-Car, pzdr i dzięki

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysoki stopień profesjonalnego i fachowego podejścia do klienta, życzliwość, uśmiech na twarzy i działania w rodzaju: co jeszcze możemy dla Pana zrobić, by zadowolenie Pana z posiadania opla i jego serwisowej obsługi w serwisie Dixi-Car było w pełni zadowalające? Jest OK

    OdpowiedzUsuń
  33. Od 8 lat jestem klientem Dixi-Car. Dzięki profesjonalnej obsłudze korzystam z tego serwisu - nie zmieniłem na inny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Astry. Szukałem takiego auta. W Rzeszowie nie mieli w tym kolorze. Moja córka mieszka w Radomiu~ dowiedziała się że Dixi-car może mieć samochód jakiego potrzebuję. Dała mi namiary. Dalej poszło bardzo szybko. Pan Chołuj Krzysztof~ skompletował dla mnie samochód który kupiłem. Jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  35. Salon mógłby byc bardziej przestronny jednak nie przeszkadzalo to w dokonaniu sprawnej sprzedazy auta. Przy zakupie kolejnego auta rowniez wezmę pod uwagę salon dixicar

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomoc przy załatwianiu rejestracji pojazdu przez sprzedawcę~ aby można było odebrać samochód już zarejestrowany.

    OdpowiedzUsuń
  37. Profesjonalna i miła obsługa i atmosfera. Wszyscy są pomocni i dbają~ żeby klient nie był zagubiony. Pełna info w czasie obsługi. Rada z podaniem opcji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też jestem zadowolony. Serwis Dixi-Car skontaktował się ze mną i umówił się na dogodny termin przeglądu~ na miejscu w serwisie są koordynatorzy którzy odpowiedzieli mi szczegółowo na moje pytania, zrobili kosztorys przeglądu z dodatkowymi usługami~ określili czas wykonania usługi. W serwisie jest miejsce z telewizorem i kącikiem kawowym w którym można spokojnie poczekać na zakończenie przeglądu. Przegląd został wykonany w określonym wcześniej czasie. Faktura do ręki i płatność kartą. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  39. Korzystałem z serwisu Dixi-Car. poziom obsługi klienta spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  40. W serwisie Dixi-Car sugerowany przeze mnie dodatkowy zakres prac~ poza wynikającym z przebiegu auta i okresu eksploatacji auta~ został wykonany należycie. Serwisuję moją Corsę już kilka lat w salonie Dixi-car. Obsługa jest miła~ służy pomocą w likwidowaniu drobnych napraw~ a mój samochód~ jak do tej pory~ pracuje poprawnie i mocno wierzę~ że nie zawiedzie mnie podczas różnych podróży (choć to tylko urządzenie mechaniczne). Życzę Pracownikom salonu dalszego utrzymania wysokiego poziomu usług~ a sobie ~ jako wiernemu klientowi i aktualnie emerytowi~ pewnych bonusów lojalnościowych.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wizyta w serwisie Dixi-Car przebiegła szybko, sprawnie i bezproblemowo. Szczególnie pragnę podziękować za wcześniejsze przyjęcie zlecenia, niż to było zaplanowane. Po nocnym dyżurze, każda zyskana minuta ma znaczenie. Miło było być tak przyjętym i obsłużonym. Dziękuję bardzo za fachową obsługę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Korzystałem z serwisu Dixi-Car w Radomiu.
    Miła i profesjonalna obsługa. Doskonałe miejsce do oczekiwania na wykonanie usługi-kawa~ telewizor~ komputer- pełna opcja. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja dla odmiany byłem w serwisie w Raszynie, szybki przegląd. Usługi dodatkowe - przegląd rejestracyjny. Nie wykonano zbędnych prac które mogły dodatkowo kosztować. Dixi-Car godne polecenia

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałem kontakt w serwisie z p.s. Wodzyńskim~ który okazał mi daleko idącą pomoc w sprawie moich kłopotów z Corsą - Easytronic. Wysłałem na ten temat do Dixi Car oddzielny mail z podziękowaniem. Jeśli inni pracownicy serwisu są podobnie uczynni~to w tej grupie pracowników jest dobrze.Problemem~ w moim przypadku~było jednoznaczne określenie przyczyny niesprawności systemu Easytonic. Rozumiem~że najłatwiej byłoby powiedzieć~ że do wymiany jest niemal cała skrzynia biegów~ale na takie rozwiązanie po 22000 km nikt by się zgodził.

    OdpowiedzUsuń
  45. Miła obsługa i szybka naprawa w serwisie Dixi-Car

    OdpowiedzUsuń
  46. Wieloletnia współpraca z salonem Dixi-Car ze świetnymi ludźmi~ przez których jestem traktowany "po królewsku".

    OdpowiedzUsuń
  47. W salonie Dixi-Car podejście do klienta~ świadczące o trosce o klienta~ zainteresowaniu jego opinią o zakładzie i chęci przyciągnięcia go w dłuższej perspektywie, polecam

    OdpowiedzUsuń
  48. W serwisie Dixi-Car w Raszynie jest elastyczne podejście do klienta i nie robienie idioty z klienta jak to chciano zrobić mnie w AUTO ŻOLIBORZ~ OPEL WARSZAWA.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fachowa obsługa~ przyjazne potraktowanie klienta~ rzetelne wykonanie usługi - zadowolony klient Dixi-Car

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem stałym klientem Dixi-Car. Zawsze spotykam się z fachową obsługą i rzetelnie wykonaną usługą. To już kolejny Opel serwisowany w Dixi-Car.
    Pozdrawiam, zadowolony klient

    OdpowiedzUsuń
  51. Uważam, że w Dixi-Car wszystko było w jak najlepszym porządku i sądzę iż nic nie można zarzucić obsłudze serwisowej~ gdyż spisała się bardzo dobrze i jestem z tego bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  52. W serwisie Dixi-Car bardzo kompetentny zespół. Czas oczekiwania krótki. Życzliwość i uprzejmość jest mocna stroną. Kazdy kontrakt z tym zespolem~ bez względu na stanowisko ich pracy sprawial że czulam się bardzo dobrze. Mila atmosfera i profesjonalizm~ a także służenie poradą i pomocą sprawia że chętnie wracam. Cieszy mnie ze zdecydowałam się kupic tam auto i że ten zespól serwisuje moje auto. BRAWO! Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obsługa bardzo profesjonalna~ auto bardzo skutecznie i szybko naprawione.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem zadowolony z usług Dixi-Car ponieważ z marką Opel jestem związany około 5 lat~ a to moja trzecia wizyta i za każdym razem jest usatysfakcjonowany przebiegiem serwisu oraz atrakcyjną ceną za usługi.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cena na poziomie przeciętnych warsztatów~ gwarancja ASO~ jakość obsługi. Umówioną wizytę udało się przełożyć na 2h wcześniej. Jestem zadowolony i z pewnością jeżeli będę zmuszony do wizyty w serwisie to będzie to Dixi-Car Raszyn ;) Serwis olejowy na pewno wykonam w Dixi-car.

    OdpowiedzUsuń
  56. Fachowość~ doradztwo~ jakość~ kultura kontaktów z klientem.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo sprawna i miła obsługa ~ wymieniałam opony i otrzymałam również informacje od Pana ~ który mnie przyjmował~ inforacje na temat obsługi auta ~ o których wcześniej nie wiedziałam~ jeszcze raz bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  58. W Dixi-Car jest profesjonalna obsługa ~ mechanicy i doradcy z duża kultura osobista i znajomością zagadnień z zakresu wykonywanych czynności szczególna pochwała dla Pana Łukasza Daszkowskiego

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciałbym bardzo podziękować panu Marcinowi Chruślakowi z serwisu Dixi-Car za profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków~ zaangażowanie i pomoc przy obsłudze serwisowej. Taki pracownik to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  60. Pomoc w wyborze auta rabat kultura osobista pracowników salonu możliwość jazdy testowej pełna fachowa obsługa. Poziom obsługi jest w pełni zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  61. Osoba w serwisie przyjmująca moje auto była wysoko wykwalifikowana w swoim fachu . Bardzo rzetelnie umiała odpowiedzieć na moje pytania oraz jasno i rzeczowo wyjaśnić co będzie przedmiotem badania w pojeździe. Po zakończeniu badania skontaktowała się ze mną w celu odebrania auta jak również jasno wyjaśniła co zostało wykonane

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo dobry kontakt z pracownikami serwisu Dixi-Car~ rzetelnie określony czas potrzebny na naprawę i pełna informacja o jej zakresie + sugestia~ jakie prace~ które będą konieczne w przyszłości można wykonać od razu~ by zminimalizować koszty robocizny~ możliwość obserwowania prac przy samochodzie z poczekalni.

    OdpowiedzUsuń
  63. Poziom obsługi~ możliwość kontaktu mailowego oraz wynegocjowane warunki sprawiły~ iż dokonałem zakupu kolejnego samochodu marki OPEL.

    OdpowiedzUsuń
  64. Miła i przyjazna atmosfera bezpośrednia rozmowa profesjonalne podejście do tematu. Jednym słowem POLECAM Dixi-Car!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniały zespół, miła atmosfera. Z czystym sumieniem polecam wszystkim salon serwis Dixi-Car Raszyn

    OdpowiedzUsuń
  66. Kupiłem Astrę w Dixi-Car. Serwisuje samochód od pięciu lat i na pewno tam zostanę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  70. Szybka, profesjonalna  i uprzejma obsługa w ustalonym terminie. Fachowe doradztwo i informacja o ewentualnych usługach towarzyszących i terminach ich wykonania. Szczególne podziękowania dla Pani Anny.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jazda testowa z Panem Przemysławem przebiegła w miłej atmosferze. Szczegółowo opowiedział nam o zaletach Torresa. Samochód zrobił na mnie pozytywne wrażenie, a w szczególności komfort i dynamika jazdy.

    OdpowiedzUsuń